USA & Canada Reisbeurs

Hotel & Theater Figi, Zeist

Participeer op de grootste Noord-Amerika reisbeurs voor consumenten in Nederland!

 

In 2017 organiseert ITN Marketing deze beurs voor de vijfde keer op: Zaterdag 4 en zondag 5 november van 10.00 tot 17.00 uur. Deze beurs zal plaatsvinden in hotel Figi, te Zeist.

Op deze gespecialiseerde beurs informeren en inspireren ruim 40 reisorganisaties geïnteresseerde bezoekers over de talloze reismogelijkheden in Noord-Amerika. De deelnemers bestaan uit verkeersbureaus, reisorganisaties, luchtvaart- en treinmaatschappijen, autoverhuur- en camperverhuur bedrijven. Om een product tijdens de beursdagen extra te promoten is er een mogelijkheid om presentaties te geven voor de bezoekers.

Voor meer informatie zoals bijvoorbeeld de deelnemers, kijk op onze website www.usacanadareisbeurs.nl. Kijk ook voor meer inspiratie op Facebook.

Doelgroep

In 2016 kwamen ongeveer 2000 consumenten vanuit verschillende delen van het hele land om informatie in te winnen en reizen te boeken. Als deelnemer krijgt u bij deze consumentenbeurs de kans om in gesprek te komen met een grote groep potentiële klanten. Het aantal aanvragen en boekingen na de beurzen is hoog gebleken bij navraag bij de participanten.

Meer dan 75% van de doelgroep komt bewust en vooraf online ingeschreven naar de beurs toe. Ze hebben vaak de keus al gemaakt om binnen afzienbare tijd naar de USA of Canada af te reizen. Voorwerk hebben ze gedaan via internet of via ‘social influencers’. Wij vragen voor deze beurs een laagdrempelige entree met korting. Ervaring leert dat bezoekers zich meer committen om te komen na inschrijving en dat leidt tot een serieus gericht publiek. Ook krijgen we op deze manier inzicht in de gegevens en behoeftes van de bezoekers.

De locatie wordt in Noord-Amerikaanse sfeer ingericht. Voor de locatie staan twee campers waarin bezoekers een kijkje kunnen nemen. Ook kunnen bezoekers gedurende de dag presentaties volgen over vele reisbestemmingen.

Bekijk dit filmpje voor een terugblik op de beurs in 2016:

Organisatie

ITN Marketing verzorgt de complete organisatie, marketing & PR van dit b2c event.